Coș Produse

Nu ai niciun produs în coș.

Marketplace pentru florării

Alătură-te!

Fii parte din excelență.

Alătură-te florăriilor de excepție din România.

Marketplace dedicat în exclusivitate florăriilor cu un standard înalt de calitate.

Superflori se adresează acelor florării locale care vor să vândă flori cu livrare în orașul de reședință sau în județul de reședință. Față de modelul actual, clienții au parte de transparență. Vor cunoaște numele florăriei și vor alege un buchet sau aranjament în baza unei fotografii reale care să reflecte stilul acelei florării.

Vânzare de buchete și aranjamente florale sub nume propriu.

Folosești numele proprii florării. Ești motivat (motivată) să întreci așteptările pentru a-ți crește notorietatea și fidelitatea celor care te aleg.

Pagina magazinului va conține informații detaliate ale florăriei tale.

Ne ocupăm de implementare și promovare.

Care sunt cerințele?

  1. Stabilim o întâlnire la florăria ta pentru a ne cunoaște și discuta toate detaliile.
  2. Îți putem pune la dispoziție un fotograf pentru fotografierea buchetelor și aranjamentelor florale.
  3. Un cont bancar al societății în care vei primi banii aferenți comenzilor livrate.

Ne vom ocupa de implementare și vom scrie conținutul necesar atât pentru produse cât și pentru pagina florăriei online. Promovarea în mediul online rămâne în sarcina noastră.

Funcționalități disponibile pentru contul de florărie.

  • Ai acces la interfața site-ului unde poți gestiona magazinul propriu. Poți gestiona comenzile online și stocul florilor.
  • Primești automat un email (și un mesaj pe telefon) în momentul comenzii cu toate datele necesare livrării, primești inclusiv numărul de telefon al expeditorului (util în cazul în care sunt neclarități).
  • Închizi magazinul în zile specifice. Util atunci când nu ai flori pe stoc, sunteți aglomerați cu evenimentele sau ești în concediu. Potențialii clienți vor putea selecta în continuare livrare în zilele și perioadele rămase disponibile.
  • Clienții pot selecta o dată și un interval orar de livrare. Acest interval orar de livrare are funcții inteligente, de exemplu nu se va putea selecta intervalul orar 13:00 – 17:00 din aceeași zi dacă este ora 14:00. Zilele aglomerate din an 1 și 8 martie au un program de livrare unic extins putând fi selectat doar intervalul 08:00 – 14:00, 14:00-20:00.
  • Poate fi atașat un mesaj personalizat comenzii.
  • La fiecare comandă poate fi atașat o cutie de praline sau sticlă de șampanie/vin.
  • Opțional poate fi adăugată livrare în tot județul de reședință al florăriei. Fiecare localitate va putea avea un cost suplimentar de transport personalizat care să acopere cheltuielile firmei tale cu personalul și carburantul.
  • Produsele florăriei tale vor putea fi livrate doar în localitatea de reședință sau opțional în tot județul de reședință.

Alte informații.

Oferim suport rapid în intervalul 08:00 – 23:00 pentru florăriile partenere.

Florăriile vor primi consultanță pentru gestionarea optimă a comenzilor.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Ce criterii trebuiesc îndeplinite pentru a fi acceptat pe Superflori?

Superflori este destinat în exclusivitate florăriilor cu un standard înalt de calitate și cu o capacitate mare de producție.
Este de asemenea necesar ca sediul florăriei să se afle într-un municipiu reședință de județ.

Care sunt cerințele pentru ședința foto, ce alte informații ar trebui să știu?

Nu sunt cerințe speciale, spațiul pentru desfășurarea luminilor și a fundalului foto trebuie să fie de cel puțin 4 x 4 metri (cu cât spațiul este mai mic cu atât calitatea imaginilor va avea de suferit). Sunt disponibile mai multe culori de fundal. Sunt necesare cel puțin 20 buchete/aranjamente pentru sesiune. Putem programa și sesiuni ulterioare.

Cum plănuim o ședință foto pentru aranjamentele, buchetele și accesoriile proprii?

În funcție de disponibilitate se poate plănui o ședință foto în termen de două sau trei săptămâni.

Cum primim încasările plătite cu cardul?

Plata cu cardul va fi transferată direct în contul societății tale în aproximativ 7 zile calendaristice.

Pot închide magazinul online în anumite zile sau perioade când suntem aglomerați sau am plecat în concediu?

Da, categoric se pot exclude anumite zile sau perioade, inclusiv pe termen nedeterminat. Dacă alegi să închizi florăria online pentru anumite zile, potențialii clienți vor putea plasa comenzi cu livrare doar în zilele sau perioadele care rămân disponibile.

Cum funcționează suportul?

Superflori este menținut în stare optimă de funcționare 24 din 24, 7 din 7. Primești un email la fiecare comandă iar panoul de control are funcții avansate unde poți schimba stocul produselor sau marca comenzile ca fiind livrate. Asta fiind spus ne poți contacta pentru sfaturi sau pentru ajutor în intervalul orar 8:00 – 23:00.