Aria de livrare a acestei secțiuni este municipiul Suceava și localitățile limitrofe.
Termeni și condiții Superflori Suceava
Plasarea unei comenzi online în secțiunea Superflori Suceava implică acceptarea următorilor termeni. Aceștia se adaugă termenilor și condițiilor generale.
Informații despre comenzile cu livrare în Suceava.
O eventuală comandă online plasată în secțiunea Superflori Suceava va fi procesată, construită și livrată integral de către S.C. CATTLEYA WAREHOUSE S.R.L. cu date de identificare fiscală RO 44367026, J33/1045/2021 cu sediul social și punct de lucru în strada Mărășești 18, municipiul Suceava, județul Suceava.
Vei regăsi florăria pe acest website și sub denumirea de Queen Concept Flowers.
Data, intervalul orar și localitatea de livrare.
Poți selecta o data, un interval orar și o localitate de livrare. Livrarea se va face în data și în intervalul orar selectat în programul automat al website-ului. Eventualele alte mențiuni vor fi respectate doar dacă există disponibilitate din partea personalului florăriei.
Nu sunt costuri de livrare în municipiul Suceava. În restul localităților, comunelor și satelor adiacente costul de livrare este direct proporțional cu distanța și va fi afișat automat în momentul selecției. Selectarea unei alte localități cu un cost mai mic de livrare decât cea faptică atrage nulitatea comenzii.
Mijloace de plată disponibile.
Plata online cu cardul.
Poți plăti online cu cadrul direct pe site prin intermediul procesatorului internațional Stripe.
Poți plăti o comandă cu cardul indiferent de locul din care plasezi comanda sau de valuta atașată cardului. În cazul în care contul curent atașat cardului nu este în lei, tranzacția se va face la cursul interbancar al băncii sau instituției financiare emitente.
Plata în numerar la livrare.
În funcție de disponibilitate, doar atunci când acest mijloc de plată poate fi selectat, poți plăti și în numerar la livrare.
Anularea unei comenzi.
Anularea unei comenzi de către client.
Poți anula o comandă plasată dacă aceasta nu a fost dată în lucru. În cazul în care ai achitat deja vei primi suma înapoi în termenul stabilit de legislația Română. Nu vor putea fi anulate precomenzile sau comenzile aflate în curs de livrare sau deja livrate.
Anularea comenzii de către florărie.
În caz de forță majoră florăria poate anula comanda. În cazul în care ai achitat deja, vei primi înapoi suma integral prin intermediul aceluiași mijloc de plată folosit.
Despre stocul de flori și accesorii.
În funcție de stoc anumite flori ce compun buchetul sau aranjamentul ales pot fi înlocuite cu unele asemănătoare de valoare apropiată. Accesoriile precum cutiile, coșurile și ambalajele pot fi de formă și valoare apropiată.
Ultima actualizare 31.08.2023