Coș produse

Nu ai niciun produs în coș.

Termeni și condiții generale

Folosirea acestui website implică acceptarea următorelor termene și condiții.

Administratorul site-ului https://superflori.ro/ este SC SLIK INFORMATICA SRL cu date de identificare fiscala CIF 16096584, J39/74/2004, identificator unic la nivel european (EUID): ROONRC. J39/74/2004, cu sediul în Focșani, Vrancea, strada Teiului, numărul 12, bloc G2B, ap 2.

SUPERFLORI.RO, acest site, oferă tehnologia necesară plasării și gestionării comenzilor online.

Pentru a afla detalii suplimentare ale comenzii tale este necesar să contactezi direct florăria la care ai plasat comanda.

Regăsești numărul de telefon al floristului care va gestiona comanda ta în email-ul cu datele comenzii.

Despre Marketplace.

Puteți alege buchete și aranjamente florale livrate de către o florărie locală verificată. Comanda ta va fi procesată, dată în producție și livrată de acea florărie.

Contractul la distanță va fi între tine și societatea care administrează florăria.

În funcție de secțiunea la care alegeți să comandați se adaugă și termenii și condițiile specifice fiecărui județ după cum urmează:

Copyright

SC SLIK INFORMATICA SRL deține dreptul de copyright atât pentru conținutul scris și cât și pentru imaginile prezente pe acest site.

Copierea acestui conținut este interzisă și nu vom ezita să luăm măsurile legale necesare în cazul în care acest lucru se întâmplă.

Disponibilitate site.

Site-ul poate fi folosit în măsura în care este disponibil. Nu oferim nici o garanție de disponibilitate.

Pot fi cazuri când site-ul poate fi în mentenanță pentru a primi îmbunătățiri de funcționalitate și securitate.

Costuri de livrare și aria de livrare.

Afli eventualul cost de livrare atunci când selectezi localitatea de destinație.

Livrarea poate fi făcută doar pe teritoriul României în aria de livrare a florăriei de la care ai selectat produsul sau produsele.

Aria de livrare este menționată în clar în pagina fiecărui produs.

Comanda minimă.

Pentru a plasa cu succes o comandă este necesar ca coșul de produse să aibă o valoare de minim 100 lei.

Prețul produselor sunt finale și includ toate taxele.

Prețul produselor sunt exprimate în lei, sunt finale și includ toate taxele, inclusiv TVA acolo unde florăria este plătitoare de TVA.

De ce nu pot selecta un interval orar de livrare sau o anumită zi sau zile.

Intervalul orar și zilele de livrare sunt gestionate în funcție de disponibilitatea de livrare a florăriilor. Pentru momentele aglomerate din an vă recomandăm să faceți comanda cu câteva zile înainte de livrare.

Disponibilitatea florilor în stoc.

Stocul florilor este actualizat periodic. Totuși, în funcție de momentul săptămânii în care faceți comanda este posibil ca un procent din florile din buchet sau aranjament să nu fie în stoc. Aceste flori pot fi înlocuite cu unele de formă și valoare asemănătoare.

Disponibilitate coșuri din răchită și cutii.

Florăriile se aprovizionează săptămânal cu coșuri din răchită și cutii în diferite forme și dimensiuni. Coșul sau cutia în care este construit aranjamentul floral poate avea formă, valoare și dimensiune apropiată.

Mijloace de plată disponibile.

Plata cu cardul de debit sau credit.

Puteți plăti cu cardul de debit sau credit în momentul plasării comenzii.

Plata cu cardul este conformă cu SCA (Strong Customer Authentication) și se va realiza prin 3D Secure pentru a preveni frauda.

Ai în vedere că în funcție de politica băncii emitente a cardului este posibil ca în anumite cazuri să nu fie cerută autentificarea în doi pași (frictionless flow 3D Secure 2). De exemplu este posibil să nu ți se ceară autentificarea în 2 pași atunci când banca ta consideră plata ca fiind cu risc scăzut sau în cazul în care ai mai cumpărat de la noi.

Serverele procesatorului plăților generează formularul pentru introducerea datelor cardului iar comunicația cu acestea se face criptat (AES-256), astfel poți efectua plăți în deplină siguranță fără a fi necesar să părăsești acest website.

Plata în numerar la livrare sau în florărie.

Poți plăti în numerar la livrare atunci când comanzi florile pentru tine sau dacă dorești să le dăruiești personal.

Ca mijloc de plată poți alege și plata în numerar sau cu cardul în florărie, menționează acest detaliu în formularul cu informații adiționale comandă.

Recenzii

Toate florăriile prezente pe SuperFlori sunt publice, au cel puțin un sediu unde vând fizic florile și au un standard înalt de calitate.

Poți adăuga o recenzie sau citi recenzii pentru fiecare florărie în parte printr-o simplă căutare în Google a numelui respectiv.

În plus, clienții pot plasa recenzii în dreptul produselor comandate. Aceste recenzii nu se află sub controlul florăriilor din marketplace și vor fi publicate atât timp cât provin de la clienți verificați. Exemple de recenzii provenite de la un clienți verificați pot fi văzute în pagina acestui produs sau în pagina acestui produs. Vă încurajăm și suntem recunoscători dacă ne împărtășiți experiența indiferent de gradul de satisfacție pe care l-ați avut.

Confirmarea livrării.

Este posibil ca în anumite situații email-ul de confirmare a comenzii să sosească cu întârziere față de momentul în care florile sunt efectiv livrate.

Ce se întâmplă când destinatara nu este la adresa de livrare?

Vă vom informa și vom încerca să efectuăm livrarea în aceeași zi, la o dată viitoare sau la o altă adresă (dacă este în aceeași localitate).

Totodată puteți contacta florăria dacă aveți alte indicații.

Anulare comandă și retururi.

Pentru a anula o comandă este necesar să ne contactezi.

Îți stăm la dispoziție dacă ai neclarități, dificultăți sau sesizări și prin intermediul datelor de contact din pagina de suport.

Datorită naturii perisabile a articolelor pe care le vindem, nu acceptăm returnări.

Pot fi anulate comenzi care nu au fost date în producție sau nu fac obiectul unei precomenzi. Nu vor putea fi anulate comenzile deja pregătite pentru livrare sau care se află în curs de livrare. În cazul în care ați plătit online suma va fi returnată conform legislației în vigoare.

Forța majoră.

Când spunem forță majoră ne referim în primul rând la zilele de 1 și 8 martie ale anului. Dacă ai fost într-o florărie pe 8 martie știi la ce ne referim.

Volumul de clienți atât în florării cât și online este copleșitor și anumite lucruri pot lua o întorsătură mai puțin previzibilă. Este posibil ca în aceste 2 zile personalul florăriei să fie pusă în imposibilitatea de a prelua apeluri telefonice sau de a răspunde la mesaje sms, de pe Whatsapp sau de pe social media.

În cazuri excepționale o comandă poate fi livrată cu întârziere sau anulată de către florărie. Ne vom cere scuzele de rigoare și vă asigurăm că nu aceasta este intenția noastră.

Ce facem pentru a preveni eventualele deficiențe?

Vom limita numărul de comenzi pe care florăriile le pot accepta. Fiecare florărie controlează independent programul de livrare, în cazul în care nu poți selecta o zi de livrare (sau mai multe) ale unei florării acest lucru nu este dintr-o eroare. Înseamnă că florăria a dezactivat livrarea pentru că capacitatea de producție și livrare pentru acea zi (sau zile) a fost atinsă.

Ultima actualizare 10.04.2024