Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.

© 2004 - 2023 SLIK INFORMATICA

CUI:16096584 Reg.Com. J39/74/2004

Aplică pentru un cont de florărie online.

1. Completează și trimite cererea de mai jos.

2. Dacă cererea se încadrează în standardul de calitate dorit de comunitatea noastră, te vom contacta în maxim 3 zile.

Suntem copleșiți și tratăm imparțial fiecare cerere.

Ai totuși în vedere că nu vei primi vești de la noi dacă cererea nu a fost acceptată.

https://superflori.ro/florarie/

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Ce criterii trebuiesc îndeplinite pentru a fi acceptat pe SuperFlori?

SuperFlori este destinat în exclusivitate florăriilor cu un standard înalt de calitate.

Care sunt cerințele pentru ședința foto, ce alte informații ar trebui să știu?

Nu sunt cerințe speciale, spațiul pentru desfășurarea luminilor și a fundalului foto trebuie să fie de cel puțin 3,5 x 2,5 metri. Sunt disponibile 10+ culori de fundal. Este necesar să pregătești cel puțin 16 de buchete/aranjamente pentru sesiune. Putem programa și sesiuni ulterioare. Vei primi și tu imaginile folosite pe SuperFlori, la rezoluție mare, în aproximativ 10 zile calendaristice.

Putem folosi imaginile pe Facebook sau Instagram?

Da, atât timp cât în descriere, în prima frază, se menționează https://superflori.ro sau @superflori.ro și nu promovează în același timp un alt site. Ai în vedere că imaginile nu vor putea fi folosite pe propriul site sau pe alte site-uri.

Câte imagini voi primi?

Editarea imaginilor consumă foarte mult timp. Vei primi imaginile care sunt folosite și pe SuperFlori, concret, vei primi cele mai reușite 3 imagini ale fiecărui produs, nimic în plus.

Cum plănuim o ședință foto pentru aranjamentele, buchetele și accesoriile proprii?

În funcție de disponibilitatea fotografului, se poate plănui o ședință foto în termen de două – trei săptămâni.

Cum primim încasările plătite cu cardul?

Nu există un alt intermediar în afara procesatorul de plăți online. Suma va fi transferată direct în contul societății tale în aproximativ 7 zile calendaristice de la data plății. Va fi necesar să emiți o factură pentru fiecare comandă. SuperFlori nu intermediază plăți între client și florăriile prezente în marketplace.

Pot închide magazinul online în anumite zile sau perioade când suntem aglomerați sau am plecat în concediu?

Da, categoric se pot exclude anumite zile sau perioade, inclusiv pe termen nedeterminat. Dacă alegi să închizi florăria online pentru anumite zile, potențialii clienți vor putea plasa comenzi cu livrare doar în zilele sau perioadele care rămân disponibile.

Cum funcționează suportul?

SuperFlori este menținut în stare optimă de funcționare 24 din 24, 7 din 7. Primești un email la fiecare comandă iar panoul de control are funcții avansate unde poți schimba stocul produselor sau marca comenzile ca fiind livrate. Asta fiind spus ne poți contacta pentru sfaturi sau pentru ajutor în intervalul orar 8:00 – 23:00.

Pot fi mai multe florării în aceeași localitate?

În primă fază va fi o singură florărie în fiecare județ. Ulterior vor putea fi mai multe florării doar în următoarele mari aglomerări urbane: București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Raportul este dat de numărul de locuitori, de exemplu nu vor putea fi prezente mai mult de 3 florării care deservesc Cluj-Napoca.