Coș produse

Nu ai niciun produs în coș.

Aplică pentru un cont de florărie online.

1. Completează și trimite cererea de mai jos.

Alege o parolă și nu uita să o notezi. După te poți autentifica utilizând adresa de email și parola pe care ai ales-o.

2. Dacă cererea este aprobată te vom contacta pentru mai multe detalii.

3. Primești contractul cu termenii colaborării.

https://superflori.ro/florarie/

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Ce criterii trebuiesc îndeplinite pentru a fi acceptat pe Superflori?

Superflori este destinat în exclusivitate florăriilor cu un standard înalt de calitate și cu o capacitate mare de producție.
Este de asemenea necesar ca sediul florăriei să se afle într-un municipiu reședință de județ.

Care sunt cerințele pentru ședința foto, ce alte informații ar trebui să știu?

Nu sunt cerințe speciale, spațiul pentru desfășurarea luminilor și a fundalului foto trebuie să fie de cel puțin 4 x 4 metri (cu cât spațiul este mai mic cu atât calitatea imaginilor va avea de suferit). Sunt disponibile mai multe culori de fundal. Sunt necesare cel puțin 20 buchete/aranjamente pentru sesiune. Putem programa și sesiuni ulterioare.

Cum plănuim o ședință foto pentru aranjamentele, buchetele și accesoriile proprii?

În funcție de disponibilitate se poate plănui o ședință foto în termen de două sau trei săptămâni.

Cum primim încasările plătite cu cardul?

Plata cu cardul va fi transferată direct în contul societății tale în aproximativ 7 zile calendaristice.

Pot închide magazinul online în anumite zile sau perioade când suntem aglomerați sau am plecat în concediu?

Da, categoric se pot exclude anumite zile sau perioade, inclusiv pe termen nedeterminat. Dacă alegi să închizi florăria online pentru anumite zile, potențialii clienți vor putea plasa comenzi cu livrare doar în zilele sau perioadele care rămân disponibile.

Cum funcționează suportul?

Superflori este menținut în stare optimă de funcționare 24 din 24, 7 din 7. Primești un email la fiecare comandă iar panoul de control are funcții avansate unde poți schimba stocul produselor sau marca comenzile ca fiind livrate. Asta fiind spus ne poți contacta pentru sfaturi sau pentru ajutor în intervalul orar 8:00 – 23:00.